Mudd^^

2012-01-01
16:55:47

1 Januari 2012
Gott nytt år på er!

Igår firade vi hos J-Gs föräldrar, mina föräldrar och till sist hos Anton och Helene. Det var himla revligt minsann =)

Jag drack 2 liter vin, spydde nästan i hjärtats bil, vi stannade och jag spydde utanför bilen, åkte hem, mådde skit. Somnade som ett litet svin. Vaknade klockan 7, drack vatten. Sov. Vaknade igen halv tolv, spydde lite till. Somnade på soffan. Blev väckt av underbara godingen, tittade på TV, blev bjuden på pizza och nu är det nu.

Jag mår fan inte bra. Detta kan vara sista fyllan för i år. Fyfan för alkohol, tydligen inget som jag tål! =P

Här är bakfylleMudd^^


Jag vill läsa bloggar, kolla fejjan, ringa vänner, titta på film och äta godis. Men jag är helt slut! Orkade inte ens äta en halv pizza! Min Onepiece och soffan är mina bästa vänner idag =) Och godingen med såklart men han ska till jobbet om en timme.

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: