Mudd^^

2012-01-10
19:51:57

10 Januari 2012 kväll

Hej hej =)

Idag har jag varit på jobbet, jag jobbar på Transcom i borås som är ett callcenter =)



Var där mellan kl 8 och 16:45 precis som idag och resten av veckan. Jag är just nu på utbildning och lär mig boka Scandic. Jag ska sitta i centralbokningen och ta hand om gäster som ringer dit och vill boka rum på valfritt Scandichotell. Höjdpunkten idag var besöket vi gjorde på hotell Scandic Plaza i Borås



Vi fick se hur olika rumstyper ser ut, deras restaurang och relaxavdelning. Relaxen som har en jacuzzi ligger högst upp i tornet ni ser på bilden och har en fantastisk utsikt! Jag är jättesugen på att boka in mig där!

Efter jobbet åkte jag direkt hem i dimman och halkan. Det var riktigt jobbigt att köra! Jag ska kolla på bussförbindelser och priser, det kanske är värt att ta bussen? Miljövänligare om inte annat =)



Jag har dansat ett zumbapass nu. Det kändes lika mycket som igår om inte mer! Har noll energi kvar nu! Men det känns väldigt bra och jag känner mig duktig. Inga mer ursäkter nu. Jag ska skaffa mig ännu mer inspiration genom att titta på "I used to be fat" på MTV om en kvart. Det handlar om superduktiga människor som är överviktiga, tränar/går på diet och sedan når sin målvikt, eller kommer närmre den åtminstone =)



Jag ska fylla på energi nu med yoghurt och frukt och te. Var sugen på en avokado med men jag har lärt mig att äta med magen och inte ögonen. Äter man långsamt äter man inte så mycket som man tror att man behöver för att bli mätt. Nu när jag räknar VVpoints mäter och väger jag maten varje dag och har insett att jag alltid ätit för mycket innan för jag tror att jag är så hungrig.

Puss! ^^


Kommentar:

Jag insåg när jag var på gotland att man äter mycket mer än man behöver.

så jag äter mycke mindre nu och jag blir lika mätt för det :) och jag mår nästan bättre efter maten utan allt de där extra än innan :)

2012-01-10 @ 22:49:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: