Mudd^^

2012-01-05
12:11:45

5 Januari 2012
Hepp hepp hej =)

Gårdagen spenderades på Torgstallet fikandes med fina Lucy, vi tog en koll på Lindex med då vi båda fått presentkort där i julklapp. Stressades iväg på grund av att mamma och pappa skulle till brorsan i Limmared och jag ville följa med (trodde dock inte vi skulle åka redan kl 15). Vi hann med en liten sväng på fyndlagret i Tranemo och för er som har chansen att åka dit - gör det!

Fyndlagret har så jäkla bra, fina och billiga saker! Som ett mini-GeKås typ! Jag hittade massor av saker där som jag lätt hade köpt. Om jag hade haft plats med dem vill säga =) Jag har ingen egen lägenhet och borde väl inte pynta hela godingens lägenhet med saker jag tycker är fina. Haha =) De har många praktiska saker med, t.ex. söta rosa matlådor, tidskriftssamlare, ostkupor, m.m. Jag ville egentligen köpa halva affären men stod emot =)

Idag då? Ja, jag sitter och mumsar på en ostmacka nu och tittar på Sjunde himlen - så himla mysig serie =) Jag ska väcka godingen strax för han jobbar tidigt idag, typ kl 15 tror jag. Senare ikväll ska jag träffa Lucy igen! Vi hann inte med så mycket skitsnack igår på vår lilla stund så vi fortsätter idag =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: