Mudd^^

2012-01-04
12:02:09

Allt på samma gång!
Det är lustigt...

Antingen är man arbetslös till förbannelse och ligger som en degklump på soffan hela dagarna.

Eller! Så är det som nu när jag ska börja jobba på måndag, har ett annat jobb som jag måste säga upp mig från, har en utbildning jag måste tack nej till och nu ringde chefen från hotellet och frågade om jag kan jobba på lördag kväll! Herregud, allt eller inget tydligen.

Men en lördagkväll på hotellet tackar jag inte nej till. Åh, mitt underbara hotell. Önskar såå att jag kunde få en heltidstjänst där!

Ska ut och göra stan strax =)



Personal memo: Fixa till färgen på ditt lejonhår! Lär dig ta finare kort i speglar, i bättre vinklar. Och om du nu måste ta spegelkort, kan du inte torka av spegeln då så den är ren åtminstone? There's always room for improvment =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: