Mudd^^

2012-01-05
16:22:34

Middag =)
Äter just nu middag, idag blev det kycklingsallad! =)

Kyckling, pasta och grönsaker - SÅ gott!

Eftersom godingen redan åkt till jobbet äter jag middag själv idag och då får man passa på med en sallad. Mitt hjärta är inte jätteförtjust i "kaninmat" haha =)

Jag passar även på att äta saker han inte tål men jag gillar när jag lagar middag själv. Han är laktosintollerant samt allergisk mot citrus och skaldjur, och så gillar han inte fisk. Tror ni jag längtar efter en räkmacka med en citronskiva på eller?? Eller kräftor, och lax! Åh, så gott! Det får jag äta på egen hand =)

Efter middag och en TV-stund ska jag göra i ordning mig för en tripp till stan. Jag har duschat nyss så jag måste blåsa håret, går jag ut med blött hår blir jag dundersjuk! Kanske ska ta och sminka till sig lite med =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: