Mudd^^

2012-07-11
13:31:21

11 Juli 2012
Hallå! =)
 
Idag är det en väldigt vanlig, tråkig dag i mitt liv. Jobb mellan 17-22 och det förstör min dag. Hinner inte med att flytta saker innan jobbet, inte heller efter. Jag håller på att tvätta och det är det jag hinner med idag, efter jobbet blir det sängen för jag kommer inte hem förrän 23. Tänk vad skönt det hade varit med jobb i morse, mellan 8 och 13 t.ex. då hade jag varit hemma om ca en halvtimme och haft massa fria timmar kvar på dygnet!
 
 
Jaja, nu är schemat som det är. Jag är ändå ledig imorgon och övermorgon så så jobbigt är det inte. Imorgon ska vi äntligen flytta bort lite saker till garaget! Det är verkligen dags att rensa ut lägenheten nu.
 
Antal dagar kvar till semester: 17 st.
Antal jobbdagar kvar: 15 st.
 
Kämpa på!
 
Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: