Mudd^^

2012-07-21
08:33:41

21 Juli 2012
God morgon!
 
Ser nu att mitt inlägg jag skrev igår inte kommit upp här på bloggen. Skrev via appen på mobilen men det verkar ju inte ha fungerat. Jaja, gårdagens inlägg var bara gnäll från mig om att jag inte har semester än, dvs inget viktigt ändå =)
 
Här kan man va =)
 
 
Om exakt en vecka sitter jag i bilen på väg ner till färjan i Ystad som tar oss över till Polen. Åh vad härligt! =) Min första semesterdag kommer bara bestå av att ta sig ner till Miedzyzdroje. Bil, färja, bil i ca 16 timmar. Jag älskar det, får se hur Janne tar det =) Han ska ju köra hela vägen med. Jag kanske är taskig som inte kör men han insisterade på att ta sin bil och då får han köra =) Jag kan köra nere i Polen sen för det är ju jag som vet vart vi ska.
 
Ps, det börjar bli lite drygt att sova hos svärisarna nu. Karin och jag har jätteroligt ihop och Frasse kan när han vill så det är inga problem så sett, MEN! Alla mina kläder ligger i en sportbag, jag vet knappt vad som är rent eller inte längre. Jag har minimalt med hygienartiklar - jag som är van vid ett helt badrum av produkter har nu minimerats till en deo, tandborste, hårborste, en tofs och lite smink. Jag och Janne vet inte vart vi ska göra av våra saker i "vårt" rum så det mesta hamnar i sängen. Igår hade jag t.ex. sällskap av två biltidningar som någon lämnat vid min fotända, det var ju mysigt. Sen kan vi ju inte myspysa heller =( Jag har sån sexabstinens så jag blir galen snart! Men att göra det hemma hos mina svärföräldrar när de är i något rum intill och kan höra oss - nej tack! Då får jag väl bli galen då.
 
Puss! ^^

Kommentarer:
#1: -eedaaa-

Det går visst att myspysa! Jag bor hemma så jag vet hur man får göra ^^
Helt enkelt va tysta o stillsamma. :P

2012-07-21 @ 12:18:05
#2: -eedaaa-

När får ni komma in i lägenheten då? :)

2012-07-21 @ 15:09:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: