Mudd^^

2012-06-19
21:46:59

19 Juni 2012
Det här med att lägga sig i tid är definitivt inte min starka sida! Skulle hoppa i säng vid åtta, senast nio idag tänkte jag men nu är klockan halv tio redan. Jag befinner mig visserligen i sängen just nu, men kommer nog inte falla i sömn förrän om en timme.
 
Jag jobbade till kl 14 idag, kom hem, åt middag och pussade på hjärtat. Efter det åkte vi till garaget och mekade bil. Bytte bromsarna på min lilla golf. Nu är det bara bromsröret kvar och det ska vi försöka hinna med på lördag =)
 
Nu har de ändrat här på bloggen (på inloggningsidan där jag skriver inläggen). Jag vetetusan vad jag tycker om detta. Det känns alltid lite krångligt när man inte är van. Men men, det kommer väl gå ett par dagar och sedan kommer jag inte ens minnas hur det såg ut innan. Som med FB, det ändras jämt och ändå vänjer man sig och glömmer hur det såg ut innan.
 
Jag känner mig febrig och slö ikväll. Jag vet inte om det beror på att jag sovit för lite, eller om det är den dåliga luften i garaget, eller att vi har olika temperaturer på jobbet hela tiden och drag. Hmm, kanske en släng av alla tre.
 
Nehepp, nu blir det lite SatC och sen nana =)
 
Puss! ^^

Kommentar:
#1: Ida A

Jag gillar nya blogg.se bättre än gamla ^^ Bättre översikt på allting nu!

2012-06-19 @ 23:54:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: