Mudd^^

2012-06-21
22:52:39

21 Juni 2012
Hej hej!
 
Idag har jag varit och jobbat till klockan 15 och efter det åkte jag till Ulricehamn och mötte godingen. Vi åt på torgstallet, det var supergott och mycket mysigt! =) Efter det handlade vi på systemet inför imorgon och där träffade min fina faster Barbro. Vi åkte även upp en sväng till svärmor och svärfar på en kopp kaffe. =)
 
Jag hamnade i Limmared ikväll och träffade brorsan med familj. Vi drack kaffe och jag fick mina presenter eftersom jag fyllt år =) Brorsan fru, Anna-Karin, kan det här med presenter kan jag säga. Hon vet precis vad jag gillar och jag blev väldigt glad!
 
Jag fick ett rosa ljus i form utav en näckros!
 
 
Såå fin! =)
 
 
Jag fick även en jättefin skål, en CupCake-skål! =)
 
 
 
Och ikväll fyller jag min muffins med godis för ikväll är det fredag för min del!
 
 
Jag har jobbat min sista dag för denna veckan, är ledig fre lör sön och börjar inte förrän på måndag igen. PLUS att godingen är ledig alla dessa dagar med! Hurra! =)
 
Puss! ^^
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: