Mudd^^

2012-06-30
12:50:47

30 Juni 2012
Åh vilken tråkig dag, jag har en riktig måndag idag fast alla andra har lördag och vissa börjar sin semester idag.
 
Jag har huvudvärk och ont i bihålorna =( Jag har spenderat min morgon med att inte vilja gå upp, äta frukost och göra matlådor. Lagom kul. Hjärtat vill inte heller gå upp, han ligger kvar och snarkar.
 
Jag ska till jobbet om en halvtimme och kommer hem kl 23 ca, och då blir det nog sängen direkt.
 
Vi är smått invaderade av flugor. Var kommer de ifrån? Och varför ska de sitta på ens ansikte när man sover? Jag har försökt visa min makt genom att spraya ihjäl två utav dem med hårspray men resterande verkar inte särskilt hotade utav mig. Suck!
 
Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: