Mudd^^

2012-03-10
13:20:04

10 Mars 2012

Hej.

Jag har drömt så konstigt i natt, om snö som töat, smala tjejer och röda katter. Undrar om det betyder något eller om det är som vanligt, hjärnan som försöker sortera det jag upplevt från korttidsminnet till långtidsminnet. Hade en ganska rolig kväll på jobbet igår, lustiga samtal från olika personer i olika nykterhetsgrad. Bra arbetskamrater som håller humöret uppe till kl 22 en fredagkväll, guld värt!

Idag har jag tvättat, ska strax hänga upp det, jag har ätit frukost och tittat på gårdagens avsnitt av Big Brother. Jag har övertygat min bästa Lucy att föregående inlägg inte var om henne utan en annan "kompis". Fan vad trött jag är på att bli bortvald. Låtsas inte vilja vara med mig om du inte vill det. Men det spelar ingen roll för jag vill inte vara med dig längre så jag kommer säga nej i framtiden.

Ikväll ska jag titta på Melodifestivalen hos brorsan med familj, det ska bli roligt. Melodifestivalen är fortfarande lite helig för mig, även om den ändrats sen jag var liten, det är något man SKA se, så är det bara =) Jag tänkte köpt med en present till A-K (brorsans fru) för hon har fyllt år och jag kunde inte komma på kalaset då jag jobbade. MEN jag har inte köpt något än! Panik! Jag vet vad hon gillar men vet inte var jag ska hitta det på en lördag. Är någon butik öppen idag?

Puss! ^^


Kommentar:
#1: Jessica

Känner igen det där med att bli bortvald av kompisar! Min s.k bästa kompis kommer med dåliga utsäkter HELA tiden. Allt från att hennes dotter sovit dåligt och att det har snöat ute. Hon vill inte köra bil när det är snö. Fruktansvärt dåliga ursäkter! Blir så trött på det.

2012-03-10 @ 18:49:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: