Mudd^^

2012-03-19
21:17:40

19 Mars 2012

Bra dag idag! Haha, jag har alltid bra dagar =P

Camilla trodde jag hade löshår, nice att det växt så mycket =)

Dåligt med bokningar idag dock, tråkigt men det får jag ta igen de andra dagarna. Fick mitt schema idag och är ledig på påsk! Yeey! =) Ledig fredag, lördag och söndag, jobbar dock måndag men men, det är okej. Har inte varit ledig 3 dagar i rad detta året ens en gång så jag är nöjd =)

Har tittat på Familjen Annorlunda ikväll som varje måndag - jag älskar verkligen det programmet!

Nu är det Det okända på sjuan





Tror ni på spöken?

Puss! ^^


Kommentar:

Familjen Annorlunda är bara bästa programmet! :D vet du ännu om du kan komma på mitt perfect homeparty? 15 april kl 16.00 :)kram!

2012-03-20 @ 10:08:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: