Mudd^^

2012-03-22
07:38:19

22 Mars 2012

Hej hej =)

I natt drömde jag att två av mina bästa kompisar dog i en bilolycka. WTF? Var ju helt förstörd när jag vaknade! Fy vilken hemsk dröm!!!

Jag vaknade mysigt också, INTE! Hjärtat skulle krama om mig och lägger sig på mitt hår och luggar mig jävel! Fy fasen vad ont det gjorde. Så jag går upp och tänker: Äggmacka! Tar fram ett ägg, tapper det så det går sönder och det rinner in under kylen. FAN!

Inte nog med det, denna låten spelas i huvudet på mig också;

 
Jag vet inte varför, haha =)

Jag vaknade även upp med knullrufs/somnat-med-blött-hår/fågelbo på skallen. Det blev några panikdrag med plattången! Sen hittade jag sminkväskan också =)



So, this is me today.

Tittar på Rix Morron Zoo nu på Tv3 och äter frukost =) Hoppas på att få kompa idag så jag hinner till ungdomsrådsmötet i eftermiddag.

Puss! ^^




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: