Mudd^^

2012-05-03
06:29:59

3 maj 2012
Hej hej =)

Ja, han hade lagat mat till mig igår när jag kom hem =) Supergoda pannkakor var precis färdiga när jag kom genom dörren efter jobbet igår =)

Tvätten är inte vikt, jag orkade inte igår, haha, den står och hånar mig på bordet. Hmm..

Idag får jag lov att börja jobba tidigare =) Halv nio till fyra. Superbra för klockan fem ska vi ha Ungdomsrådsmöte på Ungdomens Hus i Ulricehamn och dit hade jag ju inte hunnit om jag slutat klockan fem som det var tänkt från början.

Jag har en solblåsa/finne i ansiktet =( Inte nog med att den är ful, det gör ont också! Jaja, jag får väl dyka ner i sminkväskan och försöka täcka den så jag inte skrämmer någon =P

Nu - frukost!

Puss! ^^

Kommentar:
#1: Lina

Hellooooo :) vart inne på våran blogg det senaste??! Vill du så får du gärna sprida runt den överallt, kommer inte jobba så mkt på båt längre så kommer satsa järnet på försäljning över joli!! ;D ha en toppendag hjärtat!!

2012-05-03 @ 14:51:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: