Mudd^^

2012-05-04
07:41:49

4 maj 2012
Hej!

Idag är det äntligen en fredag som verkligen är en fredag! Dvs min sista arbetsdag för veckan, jag slutar kl 17 och inte 22. Hurra! Jag har en oplanerad helg framför mig. Vad ska jag hitta på? =)

Jag borde göra en shoppingtur på lördag för nästa helg ska vi på bröllop och jag har ingen klänning som är perfekt. Jag har massor av klänningar men ingen gå-på-bröllop-klänning. Jag kan ha en av mina gamla men det känns inte kul, jag vill också vara fin ju. Hjärtat köpte en helt ny kostym igår med skjorta och allt så nu känns det inget roligt att ha en klänning som jag använt innan. Ne, det får bli en sväng till Borås tror jag minsann =)

Igår hade vi ungdomsrådsmöte och det gick bra. Väldigt snabbt men bra =) Första gången utan Brita, vår ungdomsledare, men vi klarade oss bra. Synd att hälften av rådet inte var där bara. Vissa jobbade och vissade glömde bort att det var möte :/

Nu ska jag till jobbet om en stund och ikväll ska jag till UH igen, de har fredagsöppet idag till midnatt =)

Puss! ^^

Kommentar:
#1: -eedaaa-

Vem ska gifta sig? :)

2012-05-04 @ 23:21:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: