Mudd^^

2012-05-19
13:42:39

Now they have unleashed the beast...

Eller, the Bitch...

Jag är en bitterfitta idag =( Jag är sjuk och har varit sedan igår då jag vaknade och tänkte sjukanmäla mig men sedan åkte jag till jobbet i alla fall. Det var inte så bra gjort, jag jobbade i två timmar och sedan dog min hals. Fy vad ont det gjorde och jag blev sur över det, sjukanmälde mig och åkte hem. Väl hemma blev jag lite omhändertagen av min man en stund, jag vilade en stund och sedan åkte jag in till Ungdomens hus. Vi skulle haft möte men det gick inte så bra direkt. Det gick inte alls. Det blev inget möte. Vi grillade korv och gjöt i betong istället och jag var febrig men glad. Jag mötte hjärtat på en cigg och det piggade upp mig lite =) Sedan åkte jag hem och åt upp en pizzabit som blivit över och kikade på Sex and the City tills jag somnade. När hjärtat kom hem från jobbet imorse vaknade jag sur som ett bi, åh, jag som sov så gott. Jaja, det tog ett par minuter och sedan sov jag i 6 timmar till =) Jag vaknade strax innan 12 lite gladare men fortfarande lite sur och värre skulle det bli. Jag trippade ner till tvättstugan eftersom vi bokat tvättid mellan 12 och 23 idag. Tror ni inte att någon idiotgranne tvättar när jag kommer ner? Åh, jag blir så kukförbannad på sånt! Vad är det för jävla mening med tvättider om man inte skriver upp sig och dessutom tar andras tider? Jaja, kläderna åkte ut fortare än kvickt och ligger nu på en bänk där nere. Hoppas ägaren till dem kommer och hämtar dem och skäms! Sen finns det en irriterade människa som jag inte står ut med. Hon kommenterar varenda jävla facebookstatus som att hon har rätt till en åsikt om precis allt när hon inte ens hälsar på mig på stan. Så, tack världen, för att ni väckt bitterfittan!


Kommentarer:

ajaj! ingen bra dag för Madde idag .(

2012-05-19 @ 15:49:47
#2: -eedaaa-

Ouch, låter inte som någon bra dag för fröken Nilsson :(

Men jag vet hur känslan är, jag blir oxå arg på sånt spec med tvättstugan..

2012-05-20 @ 11:49:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: