Mudd^^

2012-05-17
18:14:49

18 maj 2012

Hej hopp hallå! =)

Igår var det en bra dag. Jocke var här och Janne fortsatte på hans ryggtatuering. Vi åt pizza ihop och sedan bakade jag en tigerkaka. En rosa tigerkaka! Nom nom nom!



Jag tog med mig pojkvän och kaka hem till mamma på fika. Vi satt och pratade en stund, det var mysigt.

Efter det gick vi över till Mia och tittade på hockey och spelade spel. Spelet heter Kampen mellan kvinna och man och jag tycker det är jätteroligt! Tyvärr kom jag varken på att man mäter cylindervolymen i kubik eller hur många kubik en lätt MC är på så tjejerna fick se sig besegrade denna gång. Killarna briljerade med att veta att ettårig bröllopsdag kallar pappersbröllop och att Orlando Bloom spelar Legolas. Roligt var det =)

Idag har jag vaknat med ont i halsen och snuva =( Det känns lite bättre nu när jag druckit kaffe och ätit frukost men inte helt okej än. Jag ska åka till jobbet iaf och hoppas på att det går över. Ikväll är det ungdomsrådsmöte på UH som gäller och sen är det helg! =)

Puss! ^^


Kommentar:
#1: -eedaaa-

Svar;

det känns både gott och inte. ADHD:n förklarar massvis så den är bara bra. Men diabetesen och pco är ingen hit o veta om. Fast ändå bra ;) Krångligt de där.

Men diabetesen är nog för att den "tog" min pappas liv.

2012-05-18 @ 17:10:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: