Mudd^^

2012-11-04
11:21:19

Städa.
Jag måste städa.
 
Men jag vet inte om jag ska städa mig eller lägenheten först.
 
Jag vill färga håret (men har inte köpt någon hårfärg så det får vänta) och färga ögonbrynen så jag får tillbaka lite ansiktsuttryck! =P Jag ska måla om naglarna och fila till dem. Köra hårinpackning. Eventuellt måla tånaglarna. De syns aldrig för andra men jag ser dem ibland, typ när jag ska sova. Kan vara lite fint att se snygga fötter då. Hahah =)
 
Och lägenheten. Suck. Måste damma, dammsuga, torka golven. Skrubba badrummet, bära ner sopor och återvinning till källaren. Sätta upp tavlor och hyllor. Möblera om i sovrummet. Bära ner saker till förrådet. Blä. Jag orkar inte och därmed blir det ju bara värre! 
 
Jag vill göra en storstädning innan jul med för då ska granen upp och julpyntet. Ska jag storstäda nu och även innan jul? Eller ska jag dryga ut på det och göra en stor storstädning innan jul? Hmm. Latmasken inom mig funderar.
 
Puss! ^^

Kommentar:

Själv gör jag alltid en stor storstädning nån vecka innan jul. Men annars är det vanliga fixandet med dammning och det vanliga innan..
Jag hade väntat, ta hand om dej själv 😜

2012-11-04 @ 12:03:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: