Mudd^^

2012-11-04
22:39:06

Virus

Min dator säger att den har virus och vill att jag köper ett dyrt virusskydd. Internet funkar men hela hårddisken verkar vara raderad.

Jag skriver via mobilen så länge. Och är det så att hela hårddisken är borta så gör det inget för jag är en saver. Har backup på allt viktigt. Pluspoäng till mig :)

Markus får kika på den imorgon eller någon annan dag. Tur man har datasnillen till kompisar :)

Ikväll har jag tittat på solsidan, ätit popcorn, druckit te, klippt håret, färgat ögonbrynen, stickat på en halsduk och nu ligger jag i sängen :)

Imorgon är det jobb igen :)


Kommentar:

Jag vet att du inte menar något illa! Men de finns andra som
Jag inte riktigt kan lita på de i frågan :) så jag struntar i att uppdatera om C på ett tag. Känns enklast :)
Hur är det med dig nu för tiden? Kramen!

2012-11-05 @ 01:03:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: