Mudd^^

2012-10-21
13:31:19

Höst
Hej!
 
Nu är det höst här på bloggen =)
 
Igår var jag på inredningsparty! Det var kul! Jag köpte en klädhängare och matskålar =) knappt 700:- och det är väl okej för handgjorda grejer.
 
På kvällen var jag hos Emelie och drack vin med tjejerna =) Vi dansade och pratade och skrattade =) Vid två gick vi ner till stan för det var fest på gång. När vi kom ner kände vi att det var lite fel forum för oss. Stället var knökat med folk som knappt får komma in på krogen. :S
 
Jag ringde Janne och mötte honom på en cigg och några pussar =)
 
Sen gick jag hem och ville ta en kebab på vägen men de hade hunnit stänga =( Jag var tjurig och hungrig och trött när jag kom hem, värmde en matlåda som jag kastade i mig och då fick jag ont i magen. Sen kom hjärtat hem från jobbet, då blev jag glad igen och somnade gott =)
 
Idag ska jag.. ja, vad ska jag göra idag? Hmm, får nog kolla med tjejerna om det är något på gång. Eller om jag tar en dejt med TV:n =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: