Mudd^^

2012-09-07
07:09:52

Fredag!
Jag är såå trött va! Vi umgicks igår, långt hemifrån, utan CamTam som inte mådde bra igår. Alla var glada och pratsamma. 8 kvinnor som får sitta och umgås, tror ni det går på ett kick? Nope. Jag tror vi lämnade strax efter 21, jag var hemma efter 22, pussade på min kille och helt plötsligt var kl midnatt. Du ska gå upp om 6-7 timmar.
 
Jag lyckades väl somna till slut och när jag precis slutit ögonen ringer min väckarklocka. Det kändes som det iaf. Jag orkade inte ens bråka med mig själv om att ligga kvar i sängen. Gå upp och drick ditt kaffe så du kommer ur ditt zombiemood lagom tills du ska till jobbet.
 
Jag tror att detta kommer vara en typisk fredag på jobbet, jag kommer sitta och plocka samtal och stirra på klockan, 7,5 timmar kvar, 6h, 3h, 1h, 40 min, och det kommer bara gå långsammare ju mer tiden går.
 
Ikväll är UH öppet till 24 och jag ska sitta där som en trogen stammis! Jag ska nog ha med mig mitt garn så jag kan sticka lite med =)
 
 
Såhär långt kom jag sist, den är mycket längre nu =)
 
Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: