Mudd^^

2013-04-01
22:18:41

April april!

Hej!

Har ni lurats idag? Det har inte jag. Och inte blivit lurad heller. Tror jag. En bekant la upp en bild på en uppeldad bil på Facebook som han sa var hans. Det gick jag inte på minsann ;)

Janne jobbar och jag har en kväll för mig själv. Efter tvätt, städ och disk har jag myst ner mig i soffan framför tv:n. Så skönt att ta det lugnt och göra vad jag vill. Typ spela Sims. Och måla naglarna. :)

Läser bloggar gör jag också. Om folk som klagar över att de inte har pengar och ska åka utomlands, hur det nu går ihop. Folk som är glada i nuet men som inte vill något annat än att stanna i det förflutna. Folk som gör minimalt men tycker att det är det största någonsin. Folk som nästan aldrig skriver på sina bloggar och när de väl gör det så skriver de de mest ointressanta saker!

Det intressanta är hur personer som bor i samma del utav världen och är i samma ålder kan ha så olika liv och så olika syn på världen. Lustigt. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: