Mudd^^

2013-08-03
08:06:20

Lördag!

Igår var en så bra dag :)

Jag jobbade till fem, kom hem kvart i sex, gjorde mig i ordning och sedan iväg till Skottek. Där träffade jag släkten! Inte alla men många :) vi grillade och pratade och skrattade. Min faster berättade om min farfar som jag aldrig fick chansen att träffa, om mammas och pappas bröllop som var en kall vinter 1979, om deras resor i Polen innan jag var född och när jag var liten :) Åh, vad jag tycker det är roligt med sånt! Min pappa är också en historieberättare men han pratar mest om sina resor han gjort med olika fartyg ute i världen och inte så mycket om vår släkt.

Idag fortsätter festligheterna! Jag är uppe och tvättar nu, har bara sovit 6 timmar men det får gå, vid kl 10 bjuder min faster Barbro på frukost och sen ska vi åka båt, ha picknick, kanske bada om det är varmt, kolla stan och äta något gott :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: