Mudd^^

2013-01-16
22:16:00

2012
Ja, vad hände 2012?
 
I Januari firade vi in det nya året hos vänner. Jag började på mitt nuvarande jobb. Jag hade precis flyttat in hos Janne i hans lägenhet i Gällstad
 
 
I februari firade vi vår första alla hjärtans dag. Månaden susade förbi med nytt jobb och sambons alla vänner jag lärde känna.
 
 
I mars campade vi i vardagsrummet några nätter, inte för att vi inte kunde sova i sovrummet utan för att det är roligt att hitta på konstiga busiga saker =)
 
 
I april var vi på Elmiamässan på påsk och tittade på fina bilar och motorcyklar =)
 
 
I maj fyllde jag 23 år och det firades hemma hos mamma och pappa i deras trädgård i vanlig ordning.
 
 
I juni firade vi midsommar i fiskestugan med vänner =)
 
 
I juli var vi i Polen på vår första semester ihop =)
 
 
I augusti blev vi sambos på riktigt och flyttade in till Ulricehamn =)
 
I september var vi på Liseberg och sov på Scandic. Vi var på Jannes brorsons kalas och senare i september på min brorsdotters kalas.
 
I oktober fick vi tummen ur och hade inflyttningsfest i vår nya lya =)
 
 
I november var det Jannes tur att fylla år =)
 
 
I december firade vi vår första jul tillsammans =)
 
Det var många "första" förra året. Vi får se vad vi hittar på detta året =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: