Mudd^^

2013-01-25
21:20:43

Dagen

Jag har inte jobbat idag. Vaknade kl 5 i morse av att min fot smärtade och det gjorde ONT! Kändes som att den skulle explodera. Som att det krampade i hela foten :(

Jag gick upp och försökte bita ihop men gav upp efter ett tag och ringde jobbet och sa att jag inte kommer idag. Köra bil med denna foten känns inte så lyckat.

Vid 14 kom Lucy på fika och sen på eftermiddagen åkte vi och tankade min bil, det gick bra. Det gör fortfarande ont emellanåt men jag tror jag kan köra till jobbet imorgon. Hoppas det, jag vill ju jobba!

Jag har fått dunderalvedon från Lucy idag som jag tagit nu ikväll. Hoppas att det håller mig sovandes så jag slipper vakna flera gånger som jag gjort de senaste två nätterna.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: