Mudd^^

2013-01-31
08:45:48

Lång dag idag
Hej alla glada =)
 
Idag vaknade jag när hjärtat kom hem från jobbet, dvs halv sju. Då hade jag sovit i åtta timmar så jag gick upp och åt frukost. Kilade sedan ner till tvättstugan och ser att det finns en ledig tid från kl 7. Taget! Nu är tvätten i full gång och tur är väl det för vi har nog inte tvättat på två veckor. Jag skulle gjort det i lördags men så bytte jag till mig ett pass på jobbet så jag var inte hemma, och tvättiden jag hade bokat var på morgonen när Janne sover - då kan jag inte begära att han ska tvätta heller.
 
 
Men idag då som sagt står tvätten på schemat och jag tycker det är roligt. Kläderna luktar så gott av tvättmedlet vi har här (vår hyresvärd bjuder på det) och det känns så bra när alla kläder är vikna och ligger på sin plats i garderoben =) Haha, fan vilken hemmafru jag är!
 
Senare idag ska jag till Ungdomens Hus. Vi ska fira att vi får vara kvar på nygatan samt ha rådsmöte ikväll. Det ska bli roligt att ta nya tag och bestämma framtiden.Nu kan vi ju planera mycket mer än innan då vi inte visste om det blir nedläggning eller inte. Framtiden ser ljus ut =)
 
Jag hoppas på att få träffa Lucy idag med, det var ett par dagar sen nu och jag saknar henne. Jag får aldrig nog av den tösen. Vi har alltid något att prata om, massor att prata om för att vara ärlig, och vi tycker så lika i så mycket. =)
 
Trevlig torsdag vänner!

Kommentarer:
#1: rebecca

alltså har läst din blogg ett tag och måste säga att du verkar genomgo! låter som att jag är lovestruck men du känns precis som en sådan person man önskar man hade i sin bekantskapskrets :)

2013-01-31 @ 09:30:59
#2: Mudd^^

Nämen oj! Tack så hemskt mycket Rebecca! Vad glad jag blir :)

Om du bor i ulricehamnsområdet är du hjärtligt välkommen till Ungdomens Hus på Nygatan 21 idag. De har öppet till 21 och bjuder på fika. Det hade varit roligt att få träffa dig :)

Kram :)

2013-01-31 @ 13:28:58
#3: rebecca

jag bor i göteborg så det är dessvärre för långt men om du kommer ner och har tid att fika någon gång snälla säg till :) ps jag är inte creepy utan rätt helt vanlig faktiskt!

2013-01-31 @ 13:38:41
#4: Mudd^^

Ja det förstår jag. Det är 10 mil till Gbg härifrån. Men jag skriver ett inlägg om jag ska dit :)

Haha, du verkar inte så creepy! Du verkar snäll :) ta hand om dig :)

2013-01-31 @ 13:44:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: