Mudd^^

2013-03-10
01:38:18

Helg

Jag har helg på en helg! Detta händer mer sällan än ofta kan jag ju säga. Jag är ledig när man SKA vara ledig. Jag kan göra vad jag vill! Wihoo!

Vad gör jag då? Jo, äter choklad, målar naglarna och tittar på melodifestivalen. Janne jobbar så jag har varit själv mestadels idag och schaise kanaise vad skönt det har varit! :)

Jag har tvättat (som jag gillar att göra på lediga dagar (ja, det är nog något fel på mig)), jag har handlat, lagat mat, spelat Sims, njutit av tystnaden och lugnet OCH (detta är det skönaste) jag har INTE pratat i telefon idag - my friends, this is a halleluja moment! :)

Det bästa är att imorgon, då kan jag göra om allt igen!

Vissa människor är så nöjda med det lilla, jag anser mig vara en sådan människa.

Puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: