Mudd^^

2013-03-14
12:20:22

Hur bra?

Hur bra kille har jag?

Jag skryter inte om honom, inte medvetet iaf. Jag tar nog bara för givet att man är gulliga mot varandra, accepterande och respektfulla. Och eftersom vi har helt olika scheman och lever på varsin sida om dygnet så bråkar vi inte. Det är onödigt och tröttsamt.

Vi tar väl till vara på de få stunder vi har tid att umgås på. Då ska man pussas och kramas, mysa i soffan eller äta en god middag. Vi har inga förbud mot varandra, han gör vad han vill och jag gör vad jag vill. Vi bestämmer över oss själva, inte över varandra.

Han gör mig aldrig ledsen. Han gör mig glad och brukar överraska mig :)

Och allt detta tar jag för givet, det är såhär ett förhållande ska vara.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: