Mudd^^

2013-03-27
22:53:09

Onsdag då ja

Hej och hå!

En dags jobb kvar och sedan lååångledigt! Mmm så gott! 7,55-14,25 imorgon så jag tar helg tidigt minsann!

Idag har jag jobbat, kommit hem, varit på UH en sväng, ätit middag och sen ville Emelie fika. Ja, fika är ju alltid gott, med Emelie är det roligt också!

Jag tittar runt i lägenheten - bombnedslag! En sjukskriven Janne och en jobbande mudd är lika med katastrof på städfronten! Det är stökigt, lite dammigt och disken hamnar överallt förutom i diskmaskinen!

Janne ska iväg och jobba efter en veckas sjukskrivning och jag ska.. fika? Jag vill städa och göra fint! Får panik annars!

Men jag kan inte städa istället för att träffa min kompis så jag tittar bort och går ner till Emelie på fika. Och tur var väl det! Vi har pratat och skrattat i flera timmar! Såå roligt vi har haft!

Jag måste bli bättre på detta! Skit i disken när du har chansen att få mer disk i utbyte av ett par roliga timmar med dina vänner! :)

En trött Mudd tackar för idag och kramar snart kudden. Första natten utan Janne på en vecka. Skumt.

Puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: