Mudd^^

2014-01-13
08:30:00

Shut the fuck up!
På mitt jobb pratar vi i telefon. Varje person tar mellan 50 och 100 samtal per dag. Mellan samtalen är det skönt om man är tyst. Okej att vi pratar med varandra på rasterna men när vi sitter på våra platser och inte har samtal är det väldigt skönt om man är tyst. Då stör man inte de som jobbar.

Jag brukar ha väldigt bra kollegor i min närmsta närhet. Tysta kollegor. Men just idag så sitter jobbets största tjötröv två platser bort!!! Jag blir galen! Håll käften för i helvete! 

Lucy darling, du är tyst som en mus i jämförelse! Förstår du hur denna människa är? Munnen går i ett och allt som kommer ut handlar om hennes barn. Jag skiter fullständigt i dina ungar! Det är säkert jättejobbigt att din son har adhd men om du vill prata med någon om det så kanske du ska skaffa en psykolog istället? Låt mig vara!

Kommentar:
#1: Lucy

Haha, fyfan. Jag trodde det var en större omöjlighet att prata mer än mig och då är jag ändå tyst för jämnan på jobbet.
Men hon är väl en sådan som har jobbat för länge. Tappat all social taktkänsla och bara MÅSTE tala ut om sitt liv till allt och alla.
Jag käner igen mig i det där. När jag jobbade i Jkpg så hade vi ju technomusik på i bakgrunden. Tyst är lika med <3

Svar: Nu har jag lugnat ner mig och kom hem till en tom och tyst lägenhet. This is the life <3
Mudd^^

2014-01-13 @ 15:29:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: