Mudd^^

2014-01-14
21:41:54

What is this shit?
Såg precis en bild på en lapp där det stod "i love u" om och om igen, bildens rubrik; jag har världens underbaraste man. Men vafan? Är det ribban på kärlek idag? Jag vill inte ha någon jävla lapp.

Jag önskar att tjejen som la upp bilden kan få ha det jag har: en kille som alltid kramar och pussar dig, SÄGER till dig att han älskar dig (helst varje dag), skrattar med dig i glädje, gråter med dig i sorg, håller din hand, alltid är där för dig, är stolt över dig och tar hand om dig. Det är kärlek.

And in other news; nej darling, du har inte cancer. För vi kommer att dö samtidigt du och jag. Vi är ju födda samtidigt så det är only fair att vi lämnar jordelivet ihop och festar tillsammans i Odens sal när vi är gamla och grå <3



Kommentar:
#1: Lucy

♥♥♥

2014-01-15 @ 20:18:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: